公演はカンポス・ド・ジョルドン市の女子コーラス隊の歌声で開幕。続いて拍手に包まれ登場したカラムルさんは「コマドリ」、「カッコウ」など約10曲を披露。演奏中はカラムルさんの後方スクリーンに鳥の姿やイメージ映像、ミュージックビデオが流されるなど視界でも楽しませた。
その後「ケロケロ(ナンベイタゲリ)」「サポ・クルル(オオヒキガエル)」などブラジル版の曲も披露。公演終了時には観客総立ちで拍手が送られ、施設内の店舗前でサイン会が行われた。
– ニッケイ新聞
the musician exposes about his moment of freedom of creation. Improvisation is only possible when there is a whole solid formation, which involves the experience in the erudition, to be able to later flow and to know how to make the choices, which the pianist synthesizes as his expression.
The concert held in the São Paulo Room on April 15 was a remarkable moment where this freedom of expression reached a moment of real lyricism – Jojoscope / Concerto
more reviews:
http://www.nippak.jp/…/fabio-caramuru-lanca-ecomusicaaves-…/
http://www.guiacampos.com/…/%ef%bb%bf%ef%bb%bfmeninas-…/7295
http://jojoscope.net/…/concerto-ecomusica-aves-de-fabio-ca…/
photo by Edson Kumasaka